X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > איך להתאמן בבית

איך להתאמן בבית

איך להתאמן בבית

הרבה אנשים שרוצים להיכנס לתחום הכושר והבריאות לא יודעים כיצד לעשות זאת בעצמם. מצד אחד, אותם אנשים היו מעוניינים לשנות את אורח חייהם מקצה לקצה אבל מצד שני לא היו רוצים להירשם למכון כושר או לשכור מאמן כושר פרטי שילווה אותם.

WEB RONLIGHT8
עודכן לאחרונה: 01/06/2022

הסיבות לרצון להיכנס לעולם הכושר והבריואת מובנית היום יותר מתמיד, ואחד התהליכים שמניעים זאת הוא המודעות הרבה יותר שיש בעידן המודרני לסגולות של אימון גופני. כך, ניתן למנות הורדה במשקל, שמירה על לחץ דם תקין, הגעה למראה טוב וחטוב יותר, שיפור הביטחון העצמי, תחושה טובה ונעימה יותר, הפחתת לחץ ועוד ועוד. 

אם כן, די ברור כבר מזמן שכדאי להתאמן. אך כפי שציינו, לא תמיד כולם ירוצו, תרתי משמע, להירשם למכון הכושר או לשכור שירותים של מאמן כושר פרטי. הסיבות לכך מגוונות. בין אם מדובר במחיר שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להוציא מדי חודש, ובין אם מדובר בחוסר זמן שנובע משעות רבות בעבודה או הרצון לטפל בילדים. 

ואולם, אל תאמרו נואש, מכיוון שבשנים האחרונות התחילה מגמה חדשה שצוברת תאוצה והיא אימונים בבית שלכם. ואולם, עדיין נותרת השאלה החשובה, והיא - איך מתאמנים בבית בצורה אפקטיבית ונכונה, כזו שלא תפגע בנו. חשוב לשים לב, שפעמים רבות מתאמנים חדשים שאינם בעלי ניסיון מתחילים עם המון מוטיבציה, כמעט עודף מוטיבציה. הדבר הזה עלול להוביל לפציעות ספורט שיכולות להשבית את המתאמן לתקופה ממושכת. 

ובכך למעשה לא השגנו דבר, משום שלא מצליחים לצבור מומנטום של אימונים ולייצר שגרת אימונים מתאימה שתהיה חלק מחיי המתאמן החדש. כך, הרבה יותר קל לוותר לחזור לשגרת אימונים משום שאנחנו שוכחים מלכתחילה מה הייתה המטרה שלנו.

 

איך להתחיל להתאמן בבית
היבט חשוב נוסף הוא התכנון של התוכנית אותה אתם עומדים לבצע. ככה תדעו בדיוק אילו אימונים אתם מתוכננים לבצע ביום מסוים ובאיזה תדירות ועצימות. בכך, זה מסייע גם לפן המנטלי, זאת משום שאנו כבר יודעים למה לצפות וזה מקל על התהליך.

טיפ חשוב נוסף הוא לנסות למצוא חברים שמעוניינים גם הם בתהליך של כניסה לכושר, ולא היו רוצים לשכור מאמן כושר פרטי שיעלה הרבה כסף או לרכוש מנוי במכון הכושר הקרוב. תנסו למצוא חבר כזה, וכך תוכלו ליצור מסגרת משותפת שגם תגדיל את החברות שלכם, במציאת תחביב משותף נוסף, וגם תגדיל את רמת המחיבות שלכם לתהליך. שכן, הרבה יותר קשה לומר לא למישהו אחר מאשר לעצמנו. 

איך להתאמן נכון בבית?

חשוב לא להגזים בהתחלה של האימונים. חשוב לבצע חימום מפרקים ארוך שיאפשר לשרירים שלכם להתרגל לעומס שצפוי לו בהמשך האימון. הדבר חשוב במיוחד אצל אנשים שלא רגילים להטיל עומס על השרירים שלהם.

טיפ חשוב אחר, הוא לנסות לפתוח את הראש למגוון סוגים של אימונים שניתן לבצע בבית. החל מיוגה, ועד לריצה על הליכון אם יש לכם, וכלה באימון של משקל גוף או בעזרת משקולות. מה שחשוב הוא התכנון של האימון. אל תהססו להיעזר באינטרנט על מנת למצוא אימונים מתאימים, וכן ציוד מתאים לפעילות הרלוונטית.

 

גידי'ס
להתאמן בבית מעולם לא היה קל יותר מאשר בימינו. חברת גידי'ס היא חברה פרטית האחראית לשיווק מוצרי ספורט מהמותגים המובילים ביותר בעולם. החברה שצברה ניסיון מרשים בזמן פעילותה, דוגלת במתן שירות איכותי, יעיל, אדיב, תוך חתירה להתחדשות והבאת הלקוח למרכז. החברה משווקת מוצרי ספורט שונים ברמה הטובה ביותר שיש. לפרטים נוספים כנסו לכתובת https://gidiss.co.il/about.

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם