X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > ציוד למכון כושר

ציוד למכון כושר

ציוד למכון כושר

רכישת ציוד למכון כושר יכולה להיות מורכבת ומאתגרת. מצד אחד, חשוב שהציוד יהיה מקצועי ואיכותי ברמה גבוהה ומצד שני המחירים יכולים להיות גבוהים מאוד. יתרה מכך, ישנו ציוד הכרחי למאמני כושר שגם אותו יש לכלול בחישובים. 

gymequipment
עודכן לאחרונה: 01/06/2022

כדי לעשות את רכישת הציוד באופן הטוב ביותר עבורכם, ריכזנו כאן מספר טיפים שנועדו להבטיח שתחשבו על מגוון סיבות ושיקולים בטרם תבצעו את הרכישה הגדולה. אנחנו ממליצים שתרשמו לכן את מגוון ההיבטים הרלוונטיים עבורכם בהתאם לטיפים שנרשום כאן, ובהתאם לכך תבנו לעצמכם רשימה של ציוד מקצועי.

 

גודל חדר הכושר
גודל חדר הכושר הוא הרכיב בעל המשמעות הגדולה ביותר במכלול השיקולים. גודל חדר הכושר קובע את כמות הציוד המקסימלית שניתן להכניס ומכריח לחשוב מה הכרחי, מה רצוי ועל מה ניתן לוותר. בהתאם לגודל חדר הכושר תוכלו לבחור מכשירים וציוד שימלאו אותו, כאשר הנוסחה הרווחת היא שימוש בכ- 5 מ"ר לכל מכשיר. 

שימו לב שבפועל, רוב המכשירים דורשים יותר מ-5 מ"ר וכן יש צורך במקום למתאמנים ומרווחים בין המכשירים השונים. זכרו שעדיף חדר אסתטי ומרווח מאשר חדר צפוף שמשרה תחושה עמוסה ולא נעימה על המתאמנים, אך עדיף שהמכשירים ישלבו מגוון סוגים שונים של מכשירים שמאפשרים מספר סוגים של אימונים.

 

סוגי האימונים
אילו אימונים הולכים לקרות בחדר הכושר? האם אתם הולכים להעביר שיעורים לקבוצות או לאמן יחידים, או שניהם? מה הולך לקרות בתדירות גבוהה יותר ומה פחות?

ציוד ספורט למאמנים תלוי בסוג האימונים שהולכים להיות ובסגנון שלהם. באימונים אישיים ייתכן ויהיה ניתן להיעזר בפחות ציוד מאשר באימונים קבוצתיים, וכן ציוד לאימון אירובי למשל יהיה שונה לחלוטין מציוד לאימון כוח.

 

עיצוב ונראות חדר הכושר
יש משמעות רבה לעיצוב של חדר הכושר ולכך שהוא ייראה אסתטי ומקצועי. אביזרים למאמני כושר הפזורים בנקודות שונות בחלל או נמצאים בכל זמן אצל המאמנים יכול לשוות למקום תחושה מקצועית, וכאשר הציוד מותאם בעיצובו ונראותו לחלל הכללי מתקבל רושם של מקום מוקפד ואיכותי. חשוב שהציוד יהיה אופנתי כדי שהמתאמנים ירגישו שהם מתאמנים במקום יוקרתי ומעודכן.

אלו הבדלים קטנים שיוצרים תחושה אחרת אצל המתאמנים שמגיעים לחדר הכושר והם יגרמו להם לרצות להגיע שוב ושוב דווקא לחדר הכושר שלכם.

 

ציוד כושר למאמנים
בהמשך לסעיף הקודם שרשמנו, ציוד למאמני כושר הוא קריטי כאשר רוכשים את כלל הציוד לחדר הכושר. כאשר מתאמנים מגיעים לחדר הכושר הם רוצים לקבל תחושה שמקום מקצועי וברמה גבוהה ולכן מלבד נראות עדכנית ומהודקת ומכשור מתאים חשוב מאוד שגם הציוד שהמאמנים מסתובבים איתו יהיה איכותי וברמה גבוהה.

אביזרים למאמני כושר נותנים תחושה שהמאמנים בקיאים ומבינים בתחום שהם מדריכים בו את המאמנים, וכאשר יש להם ציוד מלא ואיכותי המתאמנים מתייחסים אליהם כאל מאמני כושר מקצועיים.

 

תקציב
בסוף, הקריטריון המשמעותי ביותר כאן הוא התקציב שלכם. אנו ממליצים לדאוג לחדר כושר מעוצב ואופנתי, לציוד מקצועי למאמנים ובעת רכישת המכשירים חשבו האם משתלם לכם לקנות ציוד חדש או מחודש, כמובן שעם אחריות. אם התקציב שלכם לא מספיק למכשירים חדשים, גם מחודשים ברמה גבוהה יתנו את העבודה ולא יפגמו במראה הכללי של חדר הכושר וביחס המתאמנים אליו.

במידה וחדר הכושר שלכם מיועד לאוכלוסייה אמידה יחסית, אנו חושבים שעדיף לכם להשקיע קצת יותר ולרכוש ציוד חדש לחלוטין, כדי שחדר הכושר שלכם יעמוד בשורה אחת יחד עם שאר חדרי הכושר המובילים באזור.

 

לסיכום
רכישת ציוד לחדר הכושר מורכבת ויכולה לכלול מספר רב של היבטים, כאשר יש להתחשב הן בגודל חדר הכושר, הן בסוג האימונים שייערכו בו, הן בנראות שלו והן בציוד למאמנים. חשוב מאוד לזכור את כל הדברים הללו כאשר מבצעים את הרכישה ולכן לעשות אותה באופן מבוקר ואחראי. 

אם תחשבו מראש את ההוצאות והצרכים שלכם נכון, תוכלו ליצור חדר כושר מקצועי ואיכותי.

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם