X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > נעלי כדורגל מומלצות

נעלי כדורגל מומלצות

נעלי כדורגל מומלצות

כמילות השיר המפורסם, כמעט כל ישראלי יכול לומר שהוא "חולה על כדורגל". ואכן, אין כמעט יישוב שבו אין מגרש כדורגל שנועד לרווחת תושבי המקום. בין אם מדובר במגרש העשוי משטח קשיח, ובין אם מדובר במגרשים העשויים דשא או דשא סיננטי, רבים מתאגדים בקבוצות ונפגשים מדי שבוע (או כמה פעמים בשבוע) על מנת לשחק כדורגל ולפרוק אנרגיות.

ag-mens-football-boots_20220501162823
עודכן לאחרונה: 01/06/2022

ישראלים רבים לוקחים את האהבה למשחק צעד אחד קדימה ומעוניינים להצטייד בנעלי כדורגל שיאפשרו להם את חופפש התנועה המתאים שייתן להם את הביצועים הטובים ביותר.

 

מדוע חשוב לבחור בנעל כדורגל טובה?
ראשית, נעל כדורגל טובה שומרת על כפות הרגליים שלכם ומונעת מהן להיפצע. הנעל מאגדת את כפות הרגליים בצורה טובה ומונעת מתיחות מיותרות במקרים הקלים, וקריעות גידים וסחוס במקרים יותר חמורים מאלו.

שנית, נעל כדורגל טובה משפרת את הביצועים שלך בתור שחקן. אמנם לא כולם נועדו לשחק בקבוצה מקצוענית בליגת העל, אך אין זה אומר שהביצועים שלך לא משנים. לפעמים דווקא ביצוע מהלך מרשים מול החברים שווה הרבה יותר מאשר להבקיע גול בליגת העל. מנגד, אם אתם שחקנים מקצועיים, כנראה שאין ברירה אלא לרכוש נעל איכותית שתאפשר לכם להוציא את המיטב במסגרת העבודה שלכם כשחקנים פעילים.

שלישית, ישראלים רבים מעוניינים לשדרג את עצמם ולרכוש עבורם את המוצרים האיכותיים ביותר שיש. לכן, הם בוחרים להצטייד בנעל כדורגל איכותית.

 

באיזו נעל כדורגל לבחור?
השאלה הזו תלויה במידה רבה על איזה סוג משטח אתם משחקים. לנו יש את המבחר והמגוון הרלוונטי עבורכם, אך עליכם להתאים את הנעל בהתאם לסביבה, שכן נעל כדורגל יכולה להתאים לדשא, אך לא להתאים למגרש העשוי ממשטח קשיח לדוגמה. 

בין המוצרים שאותם תוכלו למצוא אצלנו הן נעלי כדורגל לדשא סינטטי. כפי שציינו, לא כל הנעליים מתאימות לכל משטח, וכך גם נעליים לדשא סינטטי. נעליים אלו מאופיינות ביכולת להתאים למשטח שבין דשא ובין משטח קשיח, ובכך מותאמות למוביליות לצד גמישות.

בין השאר ניתן למצוא אצלנו נעלי כדורגל סטופקס. נעלי הפקקים המבוקשות. כמו כן, ניתן למצוא אצלנו גם נעלי פקקים לדשא סינטטי. ההנחה המקובלת בקרב לא מעט אנשים היא שעדיף לא לשחק עם נעלי פקקים על דשא סינטטי כי אין הנעל לא מצליחה לצבור מספיק דשא מתחתיה ואז התנועה לא אידיאלית. ואולם, הדבר לא מדויק וניתן למצוא שנעלי פקקים אף הן מתאימות לדשא סינטטי.

נעליים לדשא סינטטי – בקטלוג המגוון שלנו תוכלו למצוא נעלי כדורגל דשא סינטטי. מעבר לכך, תוכלו למצוא נעלי כדורגל לדשא המותאמות למשטח הקלאסי. אם אתם מחפשים נעלי כדורגל חדשות אתם מוזמנים לבחור את הנעל הבאה שלכם אצלנו. ללא מעט שחקנים נעלי הכדורגל הצרות לא מתאימות לגזרת כפות הרגליים שלהם. חברות רבות מייצרות נעלי כדורגל רחבות שמתאימות גם למי שכפות רגליהם רחבות. גם נעליים אלו ניתן למצוא אצלנו.

נעלי קט רגל מומלצות - אם אתם משחקים על משטח קשיח כנראה שיתאימו לכם נעליים מסוג זה. תוכלו להסתכל אצלנו ולבחור נעל קט רגל מהמותגים המובילים בעולם. כך גם נעלי כדורגל דשא.

 

חברת גידי'ס
גידי'ס היא חברה פרטית האחראית לשיווק מוצרי ספורט מהמותגים המובילים ביותר בעולם. החברה שצברה ניסיון מרשים בזמן פעילותה, דוגלת במתן שירות איכותי, יעיל, אדיב, תוך חתירה להתחדשות והבאת הלקוח למרכז. החברה משווקת מוצרי ספורט שונים ברמה הטובה ביותר שיש. לרכישת נעל הכדורגל הבאה שלכם ולפרטים נוספים כנסו לכתובת https://gidiss.co.il/about.