X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > נעלי ריצה מומלצות

נעלי ריצה מומלצות

נעלי ריצה מומלצות

נעלי ריצה הן אחד הדברים החשובים ביותר בעת הריצה, לא משנה אם אתם רצים קבועים או חובבים שרצים מידי פעם, ואפילו עומדים לפני הריצה הראשונה שלכם. נעלי הריצה משפיעות על האופן בו הגוף שלכם נע, על התנוחה בה הרגליים שלכם נוחתות על הקרקע ועל איך שהרגל שלכם תגיב לאחר הריצה.

web ron10
עודכן לאחרונה: 01/06/2022

אז למה כדאי לשים לב כאשר באים לבחור נעל ריצה הכי טובה? ריכזנו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור נעלי ריצה מומלצות 2022 ועדכניות, בהתאם לשיפורים שקורים בשוק נעלי הספורט.

עולם נעלי הספורט תופס תאוצה בשנים האחרונות, ואף חברת נעליים לא מסתפקת בנעליים שיהיו נוחות לריצה בלבד. הנעליים עשויות מחומרים מיוחדים ובמבנים ייחודיים וטכניקות שונות שמטרתן לשמור על כף הרגל שלכם יחד עם שיפור יכולת הריצה. לכן, יש חשיבות רבה לאופן בחירת הנעל. נעלי ריצה נשים מומלצות, או נעלי גברים, יהיו כאלה שמותאמים במיוחד עבורכם.

 

מותג
אנחנו רגילים לחשוב שמותגים עולים הרבה רק בגלל שהם מותגים, אבל בתחום נעלי הריצה ההפך הוא הנכון. נעלי ריצה מקצועיות כדאי לקנות של המותגים המובילים, דוגמת אסיקס, ברוקס והוקה. אל תתפשרו על מותג לא מוכר או על נעליים מדגמים ישנים יחסית, שכן כפי שאמרנו משנה לשנה נעלי הספורט נעשות איכותיות יותר.

שימו לב שלכל מותג יש מספר סדרות שונות של נעליים, והן בהתאם לסוג הנעליים שמחפשים. נעלי ריצת שטח מומלצות למשל, יהיו שונות מנעלי ריצה לעיר, וכן נעלי הליכה לרוב יהיו שונות מנעליים לריצה מהירה. שימו לב לכך שהדגם שנראה לכם מתאים להיכן שאתם הולכים לרוץ ולסגנון הריצה שלכם.

 

מבנה כף הרגל
לכל אחד יש מבנה אנטומי שונה של כף הרגל וחברות הנעליים מכירות בכך ורוצות לספק תמיכה לכל סוגי כפות הרגליים. מבנה הרגל בדרך כלל נמדד ברוחב כפות הרגליים ובגובה הקשת בכף הרגל, וישנם סוגי נעליים מתאימים לבעלי פלטפוס, בעלי קשת גבוהה וכן כמובן כפות רגליים סטנדרטיות.

הנעליים הייעודיות מאפשרות לכל כף רגל להתחיל את הריצה מתוך מנח שיציב ובריא לה, ולהמשיך את הריצה בצורה ששומרת על כפות הרגליים, מנצלת את המבנה שלהן ומגינה עליהן מפגיעות. כמו בן, הן מנטרלות את ההשפעות של כפות רגליים שהמבנה שלהן עלול להכביד על היכולת לרוץ מרחקים ארוכים.

 

מבנה הנעל
חשוב שתדעו מהו מבנה הנעל שמתאים לכם גם ללא קשר למבנה כף הרגל. מהו משקל הנעל האופטימלי עבורכם, מהו הדרופ האולטימטיבי בשבילכם (ההפרש בין קדמת הנעל לגובה הסוליה), האם נוח לכם לרוץ עם נעליים שהן יותר קשיחות, או שמא רכות, האם חשוב לכם שהנעל תכיל בולמי זעזועים רבים ועוד.

 

עיצוב
אחד הדברים החשובים הוא העיצוב של הנעל. חשוב שהיא תהיה בסגנון שאתם מתחברים אליו ומרגישים יפים איתו, כדי שתרצו ללכת עם הנעליים ותרגישו מעודדים לצאת לריצה. אל תבחרו את הנעל הפשוטה והזולה יותר שכן היא תהיה פחות אפקטיבית בשבילכם, ועדיף תמיד לבחור פריט לבוש שמתחברים אליו.

 

לסיכום
ישנם פרמטרים רבים לפיהם כדאי לבחור נעלי ספורט הליכה הכי טובות 2022. נעלי ריצה לנשים מומלצות, או לחילופין נעלי ריצה מומלצות לגברים 2022, שונות מהנעליים שיוצרו לפני לא הרבה זמן בכלל והן מלאות בהתאמות וטכנולוגיה משוכללת שנועדה להבטיח את ההתאמה המושלמת של הנעל לכף הרגל שלכם.

בחרו בתבונה את הנעל המתאימה שכן היא תשפיע על איכות הריצה שלכם ועל האופן בו הגוף מגיב למאמץ של הריצה, וזכרו- ככל שאתם מרגישים יותר בנוח עם הנעל תרצו ללבוש אותה יותר ולצאת לריצות.

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם