X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > אימונים, מכשירים ואבזרי ספורט לנשים

אימונים, מכשירים ואבזרי ספורט לנשים

אימונים, מכשירים ואבזרי ספורט לנשים

רוצה להיכנס לכושר ומחפשת אביזרי ספורט לנשים? רוצה להזמין מכשיר כושר לחיטוב הגוף? באתר המוביל גידי'ס תיהני ממבחר איכותי של אבזרי ומכשירי ספורט מתאימים לנשים, המוצעים עבור מחירים משתלמים ואשר תוכלי לקבלן במהירות עם משלוח עד הבית.

female-sport-clothing-equipment-top-view-set-fitness-outfit-accessories-women-wood-active-lifestyle-body-care-concept
עודכן לאחרונה: 04/01/2022

 רוצה להיכנס לכושר ומחפשת אביזרי ספורט לנשים? רוצה להזמין מכשיר כושר לחיטוב הגוף? באתר המוביל גידי'ס תיהני ממבחר איכותי של אבזרי ומכשירי ספורט מתאימים לנשים, המוצעים עבור מחירים משתלמים ואשר תוכלי לקבלן במהירות עם משלוח עד הבית.

 

צרכי אימון ייחודיים לנשים

 לנשים יש הורמון אסטרוגן האחראי גם על מבנה גופן עם אגן יחסית רחב וכתפיים יחסית צרות. מבנה זה גם משפיע באופן ישיר על מודל היופי של נשים ומכאן גם יעוד אימוני הכושר שלהן.

כך, מרבית הנשים מתאמנות במטרה להוריד במשקל ולזכות בגוף צר וחטוב. נשים רבות גם בוחרות בפעילות גופנית המחזקת את רצפת האגן, עובדת על חיזוק שרירי בטן וליבה, ובהתמקדות על שרירי אגן ופלג גוף תחתון.

 צרכים אלו ניכרים בהעדפה של פעילות אירובית, אימוני כוח ובפעילות התורמת לחיטוב הגוף, כמו אימוני פילאטיס שגם מונעים תהליכים של הידלדלות סידן בגוף. בנוסף, חשוב שאימוני נשים יעסקו בסיבולת לב ריאה, המושגת על ידי פעילויות אירוביות שונות כמו שחייה, ריצה, הליכה, ורכיבת אופניים.

 

פעילות גופנית מועדפת על נשים

 יש מגוון רחב של סוגי פעילות גופנית שמתאימים ומועדפים על נשים. סוגי הפעילות האלו כוללים למשל אימונים המשלבים הרמת משקולות עם פעילות אירובית, המבוססים לא אחת על אימונים אינטנסיביים וקצרים ששורפים הרבה קלוריות, משפרים חילוף חומרים ורמת טונוס של השרירים. כמו כן הם כוללים פעילות של ריצה ששורפת הרבה קלוריות, מעלה כושר גופני, מחטבת ומשפרת את מסת השרירים. יחד עם זאת, פעילות זו דורשת סיבולת לב ריאה גבוהה ויש לבצעה בהדרגה ולהתחילה עם הליכות מהירות.

 

בנוסף, נשים רבות בוחרות באימוני פילאטיס ויוגה, המגמישים ומחזקים את הגוף ותורמים גם להרגעת הנפש. האימונים האלו בונים את שרירי הגוף, משפרים שיווי משקל, נשימה ורמות איזון של גוף ונפש. מעבר לכך יש עוד הרבה פעילויות גופניות שמתאימות ומועדפות על נשים כמו אימונים פונקציונאליים, שחייה, ריקוד ועוד.

 

מגוון מכשירי ואבזרי ספורט לנשים

 באתר שלנו תמצאו מגוון מכשירי ואבזרי ספורט לנשים המתאימים לסוגים שונים של פעילויות גופניות. למשל עבור צורכי כושר, חיטוב ועיצוב הגוף תוכלו להזמין דילגית פי.וי.סי עם ידיות מפלסטיק, דלגית מעור, גלגל בטן כפול המספק יציבות אופטימאלית, מדרגה אירובית של ריבוק, ומוט משקל עם ציפוי גומי מעולה לאימונים פונקציונאליים ואירוביים. כמו כן ניתן להזמין מתח לדלת לאימון פלג גוף עליון, חזה, זרועות ובטן, וכן דסקיות החלקה קשיחה לביצוע מגוון תרגילים המחטבים ומחזקים את שרירי הליבה, זרועות ורגליים, משפרים גם יציבה, גמישות ורמת סיבולת אירובית. אפשר גם לבצע הזמנה של חישוק הולה הופ, רולר לאימון שרירי הבטן, ריפ טריינר, ידיות אחיזה לפוש אפ ועוד.

 

הזמנת מכשיר כושר לנשים

 הזמנת מכשיר כושר לחיטוב הגוף מוצעת בקלות און ליין ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי צרו קשר עם גידי'ס בטלפון 08-6655566.

 

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם