X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > מכשיר קרוס אובר לאימון כל שרירי הגוף

מכשיר קרוס אובר לאימון כל שרירי הגוף

מכשיר קרוס אובר לאימון כל שרירי הגוף

רוצים להיכנס לכושר? מחפשים מכשיר המאגד בתוכו מגוון רחב של אימוני כוח? כדאי לכם לשקול את רכישת מכשיר כושר קרוס אובר איכותי כפי שמציעים באתר המצליח של חברת גידי'ס. באתר תוכלו למצוא מבחר איכותי של מכשירי קרוסאובר לחדר כושר, קרוס אובר פינתי ומכשיר קרוס ביתי עבור מחירים משתלמים במיוחד.

w2
עודכן לאחרונה: 01/05/2022

רוצים להיכנס לכושר? מחפשים מכשיר המאגד בתוכו מגוון רחב של אימוני כוח? כדאי לכם לשקול את רכישת מכשיר כושר קרוס אובר איכותי כפי שמציעים באתר המצליח של חברת גידי'ס. באתר תוכלו למצוא מבחר איכותי של מכשירי קרוסאובר לחדר כושר, קרוס אובר פינתי ומכשיר קרוס ביתי עבור מחירים משתלמים במיוחד.

 

מהותו של מכשיר קרוס אובר

למי שלא יודע קרוס אובר שמוכנה גם כייבל קרוס הינו מכשיר ייעודי לאימוני כוח וכושר פונקציונלי, שעימו ניתן לבצע מגוון רחב של אימונים ותרגילים עבור כל שרירי הגוף. אימונים אלו מבוצעים על ידי משיכה של כבלים שמחוברים למשקולות במשקלים שונים לבחירה. מדובר במכשיר שמוכר לרבים מחדרי הכושר כפריט מסיבי וגדול, המגיע במידות שלושה עד ארבעה מטר. מתקני הכייבל קרוס מיועדים לשני מתאמנים בו זמנית עם שני סטים של משקולות בכל צד של המכשיר.

 כמו כן, בימנו ניתן למצוא גם קרוס אובר ביתי הרבה יותר קטן וקומפקטי במידותיו, שלא אחת מוצע גם כמוצר פינתי. המכשיר מוצע בשוק ברמה חצי מקצועית ומקצועית, ובטווח רחב ונוח של מחירים. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי עדיין מדובר במכשיר גדול ולכן יש לדעת במדויק מידות השטח הפנוי עבורו.

 

מכשיר אימון רב תכליתי

 הגדולה של מכשירי קורס אובר הינה בהיותם מתקנים רב תכליתיים שאינם מיועדים לסוג מסוים של אימון, אלא מספקים מענה לכל שרירי הגוף עם קשת רחשה של אפשרויות אימון ותרגול.

למעשה זהו מכשיר משוכלל עבור אימוני כבלים המורכב ממתקן בעל שלדה חזקה, מסיבית ויציבה לצד גלגלות מעולות. אל השלדה מחוברים אבזרים שונים כמו ידיות משיכה, רצועות, כבל של קרוס אובר, פולי עליון ותחתון, חבל יד אחורי, משקולות ועוד. בין היתר מכשירים אלו מתאימים לעבודת מתח, עבור חיזוק שרירי הידיים, תרגילי דחיקת רגליים, הרמת משקולות, חיזוק שרירי הבטן, אימוני כבלים, תרגילים לשרירי הגב ועוד.

 

מגוון דגמי קרוס אובר

באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של מכשירי קרוס מבית מותגי על מובילים, המוצעים עבור מחירים כדאיים. מהמבחר כל אחד יכול למצוא ולהזמין מכשיר כושר קרוס אובר המתאים לו.

למשל תוכלו לבחור במכשיר קרוס אובר פינתי מדגם ACE מבית טרגט, המתאים גם למתאמנים מתקדמים ומקצועיים. מדובר במכשיר קרוס אובר מקצועי המספק במתקן אחד מענה עבור מספר רב של אימוני כוח ומכשירי כושר, עם יכולת להתמקד באימונים באופן נכון ויעיל על קבוצת שרירים ספציפית. כמו כן למכשיר יש שלדה מאוד חזקה, יציבה ומסיבית ויש לו שתי תחנות אימון נפרדות עם צירים נפרדים למשקולות, המכילים כמות של עשרים משקולות בכל צד. העבודה עליו יכולה להגיע לעד מאתיים קילו וישנן רשתות הגנה עבור עמודי המשקולות. בנוסף, המכשיר מצויד בגלגלות שקל לכוון אותן לכל גובה מבוקש, ידיות מתח עליון עם מצבי אחיזה שונים לבחירה, מתלים לתלייה של אבזרים שונים, וכן מגוון אבזרים המסופקים עם המכשיר לרבות מוט מעוקל, רצועות קרסול, חבל טרייספס ועוד.

עוד דוגמא עבור מכשיר כייבל קרוס מקצועי הינו מבית BODY SOILD המתאים לשני מתאמנים, שיכול לשמש לצלחות רגילות ואולימפיות וכולל מתאם לכבל עליון ועם כבל תחתון שאין לו צלחות. מדובר במכשיר מסיבי במיוחד במחיר משתלם, המספק מענה לפיתוח כל שרירי הגוף.

 

הזמנת מכשיר קרוס אובר

 הזמנת מכשיר קרוס אובר מקצועי לבית או לחדר כושר מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח והמתקדם שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם גידי'ס בטלפון 08-6655566.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם