X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים > להתחיל להתאמן מהבית עם מסלול ריצה קומפקטי

להתחיל להתאמן מהבית עם מסלול ריצה קומפקטי

להתחיל להתאמן מהבית עם מסלול ריצה קומפקטי

רוצים להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית? באתר המוביל של חברת גידי'ס מציעים לכם דגמים מובחרים של מסלול ריצה קומפקטי. כך תזכו באמצעי אימון כושר יעיל במיוחד שלא ידרוש מכם לצאת מהבית, התופס מעט מקום בחדר, ושתוכלו להתאמן עימו בכל מועד שמתאים לכם.

3
עודכן לאחרונה: 01/05/2022

 

רוצים להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית? באתר המוביל של חברת גידי'ס מציעים לכם דגמים מובחרים של מסלול ריצה קומפקטי. כך תזכו באמצעי אימון כושר יעיל במיוחד שלא ידרוש מכם לצאת מהבית, התופס מעט מקום בחדר, ושתוכלו להתאמן עימו בכל מועד שמתאים לכם.

 

מכשיר כושר מומלץ

 מסלול ריצה ביתי הינו מכשיר כושר מומלץ המאפשר לשמור על כושר, לחזק את שרירי הגוף ולשפר סיבולת של לב ריאה. במהלך פעילות של ריצה אנו מפעילים את שרירי האגן והרגליים האחוריים, שריר ארבע ראשי ושריר התאומים. כמו כן ריצה תורמת לחיטוב הגוף עם שריפה מוגברת של קלוריות, לצד הגברת זרימת הדם בגוף, שריפת שומן ומניעת מחלות לב וכלי דם.

 

הקץ לרביצה על הספה

נכון שאתם מודעים לחשיבות אורח חיים בריא עם פעילות ספורטיבית קבועה? אבל בפועל, אחרי יום עבודה ארוך ועד שסוף כל סוף הגעתם הביתה למי בכלל יש כוח שוב לצאת ממנו, בייחוד אם חם או קר, יורד גשם או חשוך. 

אז אם זה התירוץ שאתם מספרים לעצמכם דעו שבימנו בהחלט ניתן להתאמן באופן שוטף מבלי לצאת מהבית. אחת הדרכים היותר יעילות לאימונים הינה בעזרת מסלול ריצה ביתי. מדובר באימון בריא במיוחד היכול להתבצע בהליכה מהירה או ריצה, עם אפשרות להתאמת הקצב לרמת קושי מבוקשת. כך תזכו באמצעי זמין, פשוט ויעיל לאימון מהבית, שכל מה שהוא דורש מכם זה לעלות על המכשיר ולהתחיל ללכת או לרוץ. את הפעילות תוכלו לבצע אפילו בלי להפסיק לצפות בטלוויזיה.

 

מסלול ריצה לא חייב להיות גדול

יש לדעת כי מסלולי ריצה לבית לא חייבים להיות מוצרים גדולים ומאסיביים כפי שתמצאו בחדרי כושר. באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר איכותי של מסלולי ריצה ביתיים, קומפקטיים ומתקפלים במידות נוחות. מסלולי ריצה אלו יספקו מענה יעיל ונוח שלא תופס את כל המרחב. כמו כן, אם בחרתם במוצר מתקפל תוכלו לגם לאחסנו בגמר השימוש. כך, על ידי קניית מסלול ריצה קומפקטי יגמרו לכם התירוצים ותמצאו את עצמכם נכנסים לכושר ומתחילים להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם.

 

מגוון פונקציות לאימון מתואם אישית

מסלולי ריצה שתמצאו אצלנו מציעים לכם מגוון פונקציות המאפשרות לבחור במוצר ובתוכנית אימונים המתאימה עבורכם. בתור התחלה אתם יכולים לבחור את מידת רוחב רצועת המכשיר, לבחור במכשיר מתאים למשקל גופכם, ולבחור במכשיר קטן שניתן לנייד ולקפל אותו. כמו כן, התוכניות של המסלול כוללות אפשרות לשלוט במהירות הריצה המרבית של האימון, וכן תוכלו לבחור ברמת קושי עם שיפועים שונים. בנוסף, מסלולי ריצה מסופקים בימנו עם צג שליטה או שליטה בפעולת המכשיר דרך הידיות שלו. על גבי צג המכשיר תוכלו לקבל מידע אודות הדופק שלכם, זמן, מרחק והמהירות שרצתם, מידת השיפוע של המסלול, כמות קלוריות ששרפתם ועוד.

 

הזמנת מסלול ריצה קומפקטי

הזמנת מסלול ריצה קומפקטי מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם גידי'ס בטלפון 08-6655566.

 

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם