X

לאור המצב הביטחוני, יתכן וזמני המשלוח יהיו ארוכים מהרגיל

בלעדי לאתר! משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

 

ראשי > מאמרים >  באיזה ספת כושר מומלצת לבחור

 באיזה ספת כושר מומלצת לבחור

 באיזה ספת כושר מומלצת לבחור

מחפשים ספת כושר טובה במיוחד? מבקשים ספת משקולת מומלצת? חברתנו המתמחה בשיווק מוצרי ספורט איכותיים ומקצועיים מציעה מבחר עשיר של דגמי ספות כושר מומלצות, תוצרת חברות עולמיות מובילות. את הספות תוכלו להזמין בקלות אונליין, לאסוף לבד או לקבלן לכל כתובת מבוקשת עם או בלי הרכבה.

4
עודכן לאחרונה: 21/12/2021

מחפשים ספת כושר טובה במיוחד? מבקשים ספת משקולת מומלצת? חברתנו המתמחה בשיווק מוצרי ספורט איכותיים ומקצועיים מציעה מבחר עשיר של דגמי ספות כושר מומלצות, תוצרת חברות עולמיות מובילות. את הספות תוכלו להזמין בקלות אונליין, לאסוף לבד או לקבלן לכל כתובת מבוקשת עם או בלי הרכבה.

מתלבטים באיזה ספת כושר מומלצת לבחור מתוך ההיצע שבאתר של גידי'ס? לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לסייע. כמו כן לפניכם מספר עצות בסיסיות לבחירה נכונה ומוצלחת של ספת כושר.

 

אבל למה בכלל צריך ספת כושר?

לפני שנדבר על איך בוחרים ספת כושר יש להבין למה היא נחוצה. ספת כושר הינה ספה ייעודית לחיטוב הגוף, להגדלת מסת שריר ועבור הרמת משקולות, שניתן לעשות בעזרתה מגוון תרגילים לאזורים שונים בגוף לרבות בית החזה, הבטן, רגליים וידיים.

 ספות כאלו תוכלו למצוא בכל חדר כושר והן גם מבוקשות כאמצעי לאימון בבית. הספות מתאימות לאימון גוף מלא ויעיל עבור כל קבוצה של שרירים בגוף וניתן לבצע עימן מגוון סוגי תרגילים כמו לחיצת כתפיים, לחיצה עם שיפוע שלילי או חיובי, לחיצת חזה, יד קדמית עם משקולות, לחיצה צרפתית, פשיטת מרפקים ועוד. ניתן למצוא סוגים שונים של ספות כושר, כמו  ספות רק עבור אימוני בטן עם או ללא שיפוע, או ספות שטוחות פשוטות עם או בלי שיפוע עבור אימוני משקולות. בנוסף תוכלו לבחור בספת פריצ’ר ייעודית לעבודת יד קדמית, וכן בספה רב תכליתית, ספה לזקופי גב, ספה אולימפית ועוד.

 

בחירה בספת כושר מתאימה

בבחירת דגם מתוך ספות כושר מומלצות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים:

בחרו בספת כושר איכותית, בטוחה, עמידה ונוחה שתספק לכם מענה לתקופה ממושכת, שתקבלו עבורה אחריות מקיפה עם מענה במקרה של תקלה.
הבינו מהו סוג ורמת האימון המבוקשת. למשל יש להחליט אם אתם רוצים ספה עבור אימוני משקולות עם מוט, עבור תרגילי חזה, בטן, ידיים ותרגילי משקולות חופשיים.
יש להבין מהו המשקל אותו אתם מעוניינים להרים ולבחור בספה היכולה לשאת משקל זה יחד עם משקל גופכם באופן בטוח ויציב.
יש לבחון את ממדי הספה והיותה מתאימה למידות גופכם ולמקום המיועד עבורה. כמו כן, אם קיימת בעיה של מקום כדאי לשקול קניית ספה מתקפלת. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי לרוב לספות מתקפלות יש כושר העמסה יחסית נמוך.
למי שמתחיל להתאמן ולא רוצה להשקיע הרבה כסף כדאי לבחור בספת כושר שטוחה  עם או בלי אפשרות לכוונון וללא תוספות.
ספת משקולות הינה ספה עם משענת גב ומושב מתכווננים המתאימה למגוון תרגילים, שבבחירתם יש במידת הצורך לבחון אם יש לה גם שיפוע שלילי.
ספה אולימפית הינה פריט יוקרתי המאפשר לבצע סוגים רבים של תרגילים. היא בדרך כלל כוללת שיפוע שלילי וחיובי.
יש לבחון את התוספות השונות שניתן לחבר לספה כמו כרית קדמית ליד, או תוספת עבור אימוני רגליים.
 

הזמנת ספת כושר מומלצת

הזמנת ספת כושר מומלצת מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם גידי'ס בטלפון 08-6655566.

 

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם